Продавець Kapets розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
811 відгуків
Консультация менеджера: +380638069493Перейти
Kapets
Контакти
Kapets
пр. Перемоги 97, Чернігів, Україна
+380 (63) 806-94-93
Viber / Telegram
+380 (95) 242-21-41
Чернігів, проспект Перемоги 97
+380 (97) 762-27-67
Чернігів, проспект Перемоги 97
+380 (73) 719-83-83
Чернігів, Шевченка 19
+380 (99) 074-07-06
Харків, Сумська 67
Мапа
+380 (63) 806-94-93
+380 (95) 242-21-41
+380 (97) 762-27-67

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до Закону України (ЗУ "Про захист прав споживачів") покупець може обміняти або повернути в Магазин куплений товар у таких випадках: - товар несправний чи має істотні недоліки (дефекти) (Стаття 8) Можливість заміни товару, варіанти повернення товару магазину та грошей покупцю обумовлюються у кожному конкретному випадку індивідуально. - товар не влаштовує покупця (товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектацією) (Стаття 9) - повернення товару можливе за дотримання таких умов: товар не був у використанні (не має явних ознак його використання), не має пошкоджень (збережено зовнішній вигляд товару, етикетки, ярлики, не пошкоджено товарну упаковку, запаяні у пластикові пакети комплектуючі не розпаковувалися тощо.), і з дня придбання минуло трохи більше 14 днів, крім дня купівлі. У разі повернення товару належної якості через "товар не влаштовує покупця (Стаття 9.)", повернення товару провадиться за рахунок покупця. Гроші за доставку товару покупцю не повертаються. Для заміни/повернення товару необхідно зв'язатися з менеджером магазину та погодити заміну/повернення товару. Заміна/повернення грошей за товар здійснюється у строк не більше 3-х робочих днів з моменту отримання магазином повернутий товар. При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем провадяться виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner